BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Monday, January 31, 2011

penantian..

penantian yang sia-sia je sebenarnya.. ape yang aku harapkan tak menjadi pun.. akhirnya putus macam tu je.. sungguh sangat sakit ati dan kecewa yang teramat... kenapa boleh jadi macam ni kan B??..

aku tahu banyak jugak salah aku pada dye.. tapi takkan sampai macam ni sekali dye wat aku.. mungkin memang aku ngan dye tak sehaluan dan dye sendiri yang mintak perjalanan cinta kitorang jadi macam ni..

thanks a lot B.. memang sangat berterima kasih atas ape yang B dah bagi pada ayg selama ni.. tapi ayg masih tak dapat terima ape yang berlaku antara kita.. ayg doakan semoga B bahagia dan dapat ape yang B harapkan..

sangat susah tuk lepaskan dye tapi aku terpakse kerana memang permintaan dye begitu.. taknak memaksa orang yang dah tak mahu pada kita.. aku hanya boleh melihat nye dari jauh sahaja..