BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Sunday, April 22, 2012

destiny ??

perjalanan hidup aku ngan kau macam tak nampak mane jauhnye lagi..

seolah2 jalan tu terselindung disebalik pokok2 rendang yang tinggi..
aku pun tak pasti adakah aku dapat melepasi ke jalan itu atau tak..

aku perlukan sokongan kau untuk aku terus tabah lalui perjalanan tu..
aku harap kau tak hampakan harapan aku..

ape yang jadi antara kita anggap sebagai rintangan jalan yang sedang kita lalui sekarang ni..
aku tahu aku terlalu banyak susahkan kau tapi aku janji lepas ape yang kau katekan tu jadi kenyataan, aku akan ubah semuanya..
aku taknak kau kecewa ngan aku..
terima aku sekarang macam mane kau terima aku dulu..

thanks sebab kau masih bertahan ngan aku..
memang kau je yang aku ade sekarang !