BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Saturday, July 17, 2010

mix..!!

kadang-kadang ape yang kita harapkan tak sume nya dapat...

tapi bila kita tak mengharap..
benda tu plak yang datang...
sume ni xbleh nak di jangka...
ape yang kita lalui sume ni kena la terima ngan sebaiknya...

sume yang jadi akan ade hikmah di sebaliknya..
kita mesti berani terima kenyataan tu...
tak sume orang bleh dapat ape yang mereka nak..
tapi akan dapat ape yang mereka tak nak..!!!

ape yang kurang pada aku..
dan ape yang lebih sangat pada orang lain..??

kenapa mesti orang lain akan lebih dari kita..??
sedangkan kita tahu yang kita ni lebih dari orang lain..
hakikat yang sebenar..
KITA SAMA2 LEBIH..

mak aku pernah kate...
"kita kne suka pada orang yang suka pada kita
bukan nya kita suka pada orang yang tak suka kita.."

mak cakap orang yang suka pada kita akan jaga kita ngan sepenuhnya..
mula2 aku x percaya cakap mak..
tapi ble aku alami sendiri benda tu..
aku percaya ape yang mak cakap selama ni..

apa ada pada CINTA..??

cinta tak boleh di cari..
dan cinta juga tak boleh di pakse..
cinta akan datang ngan sendiri dalam hidup kita..
betul ke???
mungkin la...
tapi aku tak pasti ngan sume tu
korang kaji la sendiri ye..

dah smpai mase tuk tinggalkan laman ni...
nanti aku kembali lagi..!!
da~~