BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Sunday, October 17, 2010

aku muncul kembali untuk menulis lagi.. kali ni sebenarnya tak tahu nak tulis ape sebab dah lame tak update kepala otak ni ngan blog.. asyik sibuk ngan projek n asignment sampai lupe nak expresikan diri ngan benda2 ni.. tapi takpe aq akan cube untuk mengetengahkan ape yang tersirat dalam otak aku ni..


semalam aku berjalan ngan sepupu kesayangan..
NURUL FARAHIN BINTI SHAMSUDIN
aku berkongsi cerita suka dan duka bersama..
ape yang menjadi rahsia aku kini menjadi rahsia dia juga..
jarang kami nak bersama macam ni..
bila masa mengizinkan kami tak pernah lepaskan peluang
walaupun kadang2 aku ngan dia berantakan..
tapi kami tak pernah bermusuh
biasalah tak sume orang hidup sempurna kat dunia ni..
so kita kena lah accept orang sebagaimana orang accept diri kita..

SITI AISHAH BINTI KAMSANI..
siapa yang kenal dia tentu tahu bagaimana orangnya..
aku kenal dia sejak mula menjejakkan kaki ke kolej..
mula2 ase yang dia ni xbleh nak masuk kepala sb..............
1) dia sangat sensitif
2) cepat marah bila ade yang tak kena pada dia
3) moody bila """"""
4) tak dapat kenalpasti perangai dia
hahahahaha.. mungkin ni je yang dapat aku tafsirkan pasal diri dia..
walaupun dah dua tahun setengah tapi aku masih mahu ingin mengenali dia dengan sepenuhnya
aku suka kawan ngan dia sb aku suka lah..
susah tuk dinyatakan.. lalala !!

FAZILAH BINTI MASRAN
ini budak memang sangat baik..
sepanjang aku kenal dia, dia tak pernah wat aku benci kat dia..
hahahahaha..
bukan nak puji tapi memang dah kenyataan macam tu
eyla..
kadang2 sensitif jugak tapi oke la..
tak lah sampai nak mengada2 kan..
tapi ade perkara yang wat aku tak suka kat dia..
1) suka cubit orang walaupun tak wat salah
2) suka merendah diri
3) cepat manitiskan air mata "gembeng"
hahahahaha.. jangan mara sayang..

CIK FATIN NAJIHA.. hahahaha
dia ni kawan aku jugak tp bukan kawan mase sekolah dulu..
dia ni kawan aku mase kat kolej sekarang ni..
dia ni kan sebenarnya..............................
hmm aku pun tak dapat kenalpasti lg siapakah dia...
walaupun duk satu umah tapi belum mengenali sepenuhnya..
maklum lah kan aku ni bukan nya penyiasat persendirian tp sekadar kawan..

nama2 yang tersebut di atas tu adalah....
mereka2 yang sedang berada di umah sewa bersamaku..
lalalala !!
ape lagi ek nak tulis kat sini.. ??
idea dah hilang la plak..
hmm,,,
kawan aku pun dah datang ni nak blaja jap ea..
nanti aku sambung lagi k..
da ~~~~~~~~~~~~~~~~