BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Sunday, October 24, 2010

al-kisah.. !!

macam biase,, aku nak cerita pasal " dye " yang selalu amik berat pasal aku.. seprti ari2 yang berlalu, dye tak pernah sekalipun tak sms aku walaupun sekejap je.. aku dah mula suka pada dye tapi aku tak boleh wat tu sume sbb aku dah berpunya.. kenapa perasaan tu mesti muncul sekarang ni??


semalam aku sms dye macam biase tapi agak takde mud sikit so aku macam layan ngan tak layan je la kan.. huhuhu !! tapi dye tetap layan aku ngan baik.. tu yang wat aku suka kat dye.. setiap perbuatan yang dye wat, tak pernah dye lupe tuk gtahu aku.. aku tak tahu ape perasaan dye pada aku tapi dye pernah nyatakan yang dye sayang kat aku sangat2.. tapi aku taknak mengiakan ape yang dye cakap tu walaupun aku tahu yang dye ikhlas..

tibe2 dye cakap kat aku yang dye harap sangat aku boleh jadi yang istimewa pada dye walaupun dye tahu aku hak orang lain.. aku tak tahu nak cakap ape pada dye.. memang aku tak nafikan aku pun dah mula sayang kat dye.. ape yang aku boleh kate sekarang ni aku tak boleh terima dye...

B...
ayg mintak maaf sbb tak boleh terima b dalam hidup ayg sbb ayg lebih sayangkan orang lain yang terlebih dulu datang dari b...
memang ayg nak b jd teman hidup ayg tapi ayg dah ade teman hidup ayg sendiri..
dye baik pada ayg sama seperti b layan ayg sekarang ni..
ayg masih ingat lagi ape yang b cakap kat ayg semalam..
" AYG, B SAYANG AYG SANGAT2.."
ayg tak percaya ape yang b cakap tu dan ayg mintak bukti kat b tapi b cakap b tak boleh buktikan sbb ayg belum jadi hak b lg..
oke ayg faham tapi ayg tak peduli ayg nak tahu jugak..
las2 b cakap jugak yang b ni...
" AKAN SARUNGKAN CINCIN KAT JARI AYG TANDA CINTA B PADA AYG "
omg !! ayg tak sangka b boleh cakap macam tu kat ayg..
tapi ayg masih sedar diri sbb ayg masih hak orang lain bukan hak b..
sekali lagi ayg mintak maaf kat b.. !!

bukan niat aku nak tejatuh cinta pada " B "...
pada dye yang dikasihi, maaf kerana menyembunyikan hal ni pada kamu.. bila tiba masa nanti, aku akan ceritakan segalanya pada kamu !!
MAAF !! lirik ni tuk aku..

I don’t wanna do this anymore
I don’t wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don’t wanna hurt him anymore
I don’t wanna take away his life
I don’t wanna be…
a murderer