BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Friday, October 29, 2010

malam ini.. !!

sekarang ni aku gal sorang2 je kat umah,, aai g enjoy kat lua lum alek lagi.. fara, eyla ngan jyha dah otw alek jb.. huhuhuhu.. korang mesti tertanya kan kanapa aku tak alek saing diorang?? aku tak alek sbb family aku nak datang ari ahad ni so baik aku alek ngan family aku je senang sikit terus je angkat barang2 yang nak di bawak alek jb nti.. tak sabar ase nye nak alek umah.. hehehehe,, al maklum lah kan dah berbulan2 tak alek umah...


rindu giler kat family aku.. mak, abah dan mereka2 yang aku sayang tu,,, tak sabarnye.. !! cepatlah ari ahad tu sampai... lagi satu bukan ape,, tak sabar nak g mandi wetworld je ni sebenarnye.. pergh memang tak sabarlah.. !!

sedang asyik menulis blog sambil dengar lagu kat dalam lappy ni,, tibe2 lagu sedih pulak yang muncul.. lagu ni sebenarnya ade kaitan ngan aku tapi aku taknak pikirkan sangat sbb tak penting pun... lagunye best sangat2 !! aku bagi korang liriknye tapi korus je la..

dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti

jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu
tak ku sangka
tak ku duga

perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba
pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila malam menjelang
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikap mu oh syg

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

ni je la yang dapat aku bagi kat korang... bile dengar lagu ni rase sebak pun ade.. huhuhuhu.. uuppsss terluahkan perasaan pulak.. oke la.. sampai sini je cerita aku.. nanti kalo ade mase aku update lagi ye.. !!

DA~~~