BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, October 21, 2010

MASE UNTUK BERSENDIRI !!

sekarang ni tiba mase untuk aku bersendiri tanpa orang-orang yang disayangi.. mungkin inilah mase untuk aku membetulkan kesilapan aku pada mereka semua.. ape yang aku wat selama ni mungkin tak disenangi orang sekeliling aku..


" aku tinggalkan dye kerana diri aku "
" aku tinggalkan mereka kerana diri aku "
" aku tinggalkan sumenye kerana diri aku "

orang kata jangan terlalu ikutkan perasaan kerana kelak perasaan tu akan 'makan' diri kita sendiri.. tersangat2 la betul dengan ape yang orang tu kata.. memang sekarang ni perasan tu dah 'memakan' diri aku.. hahahahaha

kenapa harus aku jatuh cinta pada orang yang memang tak layak untuk aku cintai.. mungkin kerana perhatian yang diberi menyebabkan aku jadi macam ni.. aku dah ade insan istimewa tapi kenapa aku masih mencari yang lagi istimewa dari tu?? berikan aku jawapan nye..

rase takut untuk berkongsi cerita dengan sesiapa pun kerana tak inginkan kecewa dalam diri..

B...
kenapa b wat bby macam ni !!
kenapa b biarkan bby sendiri tanpa b !!
bby perlukan b sangat2 wat mase sekarang ni..
cume inginkan secebis perhatian je dari b..
bby rase sunyi bile b takde..
kadang2 bby rase cemburu dengan member bby sendiri..
kenapa diorang diberi perhatian tapi kenapa bby tak??
B..
maaf kerana bby curang dengan b sekarang ni..
bby dapat perhatian dari seorang yang bby kenal beberapa bulan yang lalu..
bukan taknak gthu b tapi bby masih ingin menjaga hati b..
bby taknak b terluka nanti..
bby sayang b sangat2
dan jangan anggap bby wat sume ni kerana takde cinta dalam hati bby tuk b..
bby tetap tgu b walau macam mane sekalipun..

mungkin sampai mase tuk aku tinggalkan sumenye mulai sekarang.. andai datang aku sambut, andai tak muncul aku biar.. !!