BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, November 9, 2010

NASIB!!

kali ni aku kembali lagi untuk meluahkan ape yang belum terluah.. aku nak cite pasal diri aku yang sedang menjalani cinta tiga segi.. sebenarnye aku bukan nak benda ni jadi tapi terpakse menjadikannya... aku dah ade boy tapi aku menjalin cinta ngan orang lain jugak.. macam mane ni ek?? benda ni jadi tanpa di sangka.. bukan salah aku terjadinya benda ni, ni sume salah boy aku yang tinggalkan aku selama beberapa minggu tanpa memberi khabar berita.. aku mengaku aku sunyi mase tu dan kerana kesunyian itulah aku mencari orang yang boleh mengisi masa sunyi aku tu.. selama 4 bulan aku bercinta ngan boy aku, dah 3 kali dye wat macam ni kat aku.. sume salah dye kan??


B..
bby nak ckp ni yang bby dah takde hati lagi kat b..
bby dah ade pengganti b..
maafkan bby sebab bby tak boleh nak teruskan hubungan kita ni..
ape yang jadi sume ni salah b sbb b tak pernah nak pk perasaan bby kat sini..
disebabkan tu, bby cari yang lebih memahami bby kat sini..
bby dah jumpe
dan bby percaya dye boleh bahagiakan bby..
memang b boleh bahagiakan bby tapi tu dulu sebelum b tinggalkan bby mcm ni..
bby tak sanggup hidup sunyi..
b dah wat bby sengsara dan bby rase b harus faham keadaan bby sekarang ni..
sayang bby, cinta bby, rindu bby,,
sume tu bby dah bagi kat dye..
maafkan bby kerana tak dapat tunaikan janji bby kat b..

aku tak minta sume ni jadi tapi aku terpakse lakukannye sebab aku tak yakin yang aku boleh hidup ngan boy aku.. aku cube tuk lupekan 'b' sekarang ni.. aku harap 'b' akan dapat yang lebih baik dari aku...

pada dye yang sedang dikasihi sekarang ni..

ddy..
mmy sayang ddy sangat2..
ape yang ddy dah bagi kat mmy sekarang ni..
mmy akan hargainya ddy..
percayalah ddy..
mmy akan wat yang terbaik tuk ddy..
ape yang jadi antara mmy ngan dye takkan terjadi antara kita..
mmy harap ddy tak sama macam dye nanti..
i love u ddy so much !!
ddy dah byk luangkan mase tuk mmy..
dan mmy takkan lupekan sume tu..
thanks ddy tuk sume ni..

NOT MY FAULT TO HATE YOU BUT ALL THIS HAPPEN BECAUSE OF YOU !! DON'T BLAME ME IF I'M NOT HONEST TO YOU.. SORRY !!