BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Sunday, November 28, 2010

duka kembali riang..

kembali pulih bersama si dye.. semalam terbukti dye benar2 sayang pada aku.. tapi aku tetap menangis kerana dye.. aku sebak mengenangkan apa yang berlaku sebelum ni.. aku tak sanggup kehilangan dye lagi..


semalam dye cakap dye wat sume tu sebab dye terlalu cemburu dan terlalu geram sampai dye pun tak sangka akan cakap yang macam tu kat aku.. syukurla dye berterus terang ngan aku sebelum aku mengesyakinya sesuatu.. thanks pada dye kerana memahami aku..

dye nak adakan ikatan yang lebih baik ngan aku.. insyallah sume tu akan jadi andai jodoh aku ngan dye berpanjangan.. susah untuk aku percaya sume ni tapi aku cuba untuk mempercayainya.. thanks for everything that you do for me.. thanks a lot to him..