BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Sunday, November 21, 2010

tinggalkan semua !!

sekarang dah boleh tinggalkan semua kenangan dengan si dye yang terdahulu sebab memang tak rugi aku lupakan nye..


semalam terungkai segalanye.. kazen aku, nazz ngan adiknya naza (bab) tdo kat umah aku.. macam biasela diorang memang macam ni.. pantang cuti mesti akan bersantai di umah aku... aku tido bertiga ngan diorang kat ruang tamu.. sedang nyenyak tido memang tak perasaan kalo orang lain sentuh barang kita.. paginya tu aku bangun dan tibe2 naza berkata.. "kak, tadi bab tak sengaja tengok gamba dalam fon akak.. then bab ternampak gamba ni.. ni PP kan kak??.. ngan serta-merta aku jawab., "aah!! kenapa bab kenal dye ke??".. mule2 tak jangka pape pun tapi dye terus cakap yang mamat ni pernah kapel ngan member dye, TIARA awl tahun ni.. bab cite sume nye kat aku.. aku tak terkejut pun ngan ape yang bab cerita tu.. sebab memang tak rase pape.. bab ade tanye jugak.. "dah lame ke akak kenal dye??" aku cakap tak lame pun dalam 3 bulan lebih je n sekarang aku dah tak kawan lagi dah..

biar la.. mungkin ade hikmah disebalik ape yang jadi sekarang ni... aku dah lupekan nye dan mengharapkan yang aku takkan jumpe lagi dye.. tersilap langkah juga akhirnya!!