BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, July 21, 2011

semula !

semula.. semula.. dan semula...


kenapa ngan entry ni ?
haha,, ni la nak cite cikit..

aku kembali berhubung semula dengan kekasih lama..
nak tahu sape ?
aku rase tak patut aku cakap sape.. ni akan wat orang fikir yang bukan2 nanti..
aku sekadar ingin luahkan di sini saje..

bukan sengaja, dan bukan aku yang mule..
dye yang hubungi aku..
dye dah mengembalikan semula sume memori tentangnye..

dye dah gembirakan aku..
dapat jugak aku lupekan seketika memori pahit yang berlaku pada aku saat ni..
terima kasih !

hasrat untuk kembali dinyatakan..
tapi aku belum bersedia menerima segalanya..
aku perlukan mase untuk hadapi hari yang seterusnya,,,

aku harap dye faham ape yang aku lalui sekarang ni..
bukan mengelak, cume ingin perbetulkan diri..

=)