BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, July 12, 2011

tak boleh jugak !

ape yang tak boleh nye ek ? tentang hubungan baru tu ?

hmm memang tak boleh..
tak tahu la kenapa tak boleh nak wujudkan perasaan yang dulu tu..

dah cube banyak kali, tapi tak boleh jugak..
kenapa ye ?

aku sendiri tak faham ape yang aku nak sedangkan dye betul2 iklas..
aku tak tahu kenapa tak ade perasaan tu pada dye..
mungkin kami hanya kenal melalui laman sosial sahaja yang menyebabkan aku susah untuk menarik semula perasaan yang hilang tu..
melainkan kalau aku bertemu seseorang depan mate..

sampai sekarang aku masih mencube untuk mewujudkan rase tu tapi tak menjelma..
rase bersalah menyelubung diri bile sudah memberi harapan..

sanggup menerima kekurangan..
tapi tak sanggup menerima keadaan aku saat ini..
memberi banyak janji, tanpe memikirkan ape yang akan jadi nanti..

patutkah aku lepaskan saje dye pergi agar dye tidak diberi lagi harapan yang tinggi..??
sedang bergelut dengan pemikiran sendiri..