BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Wednesday, August 17, 2011

hepy rite now !

tajuk entry macam best je kan..

hmm pada aku memang best la sebab aku sedang bahagia sekarang..
bukan bahagia kerana cinta, bahagia kerana aku masih sendiri..

macam tak percaya pun ade jugak..
tapi nak wat macam mane kan, sume ni ade hikmah...

mungkin sekarang ni kehidupan aku berbeza sikit..
yela.. lau aku ade love asyik bermesetan je sampai mak pun kadang2 bising..
hehehe..
now, aku dah tak payah pikir pasal orang just pikir pasal diri aku je..

hmm 3 ari lepas, ex aku kol..
tak tahu la ape penyakit dye tibe2 tepun tanpe sebab..
aku layan je.. mungkin rase kesal tu ade tapi ntah la..
perasaan orang mane la kite tahu kan ?

semakin ari, aku cube lupekan kisah aku ngan sesiapa je yang pernah ade dalam ati aku dulu..
tak nak ingat lagi ape yang jadi..

pada yang berkenaan ;
maaf andai anda rase saya dah berubah..
ye, memang saya sengaja ubah diri saya supaya sume tu jadi pengajaran pada saya..
terima kasih atas ape yang pernah kita lalui suatu ketika dulu..!