BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Wednesday, August 3, 2011

pertanyaan..

hmm nak cite pasal entry kat atas ni rase macam berat je sebab.. ntah la ye !


sekarang ni aku masih menjalin persahabatan ngan bekas kekasih aku dulu..
jangan salah faham ye !
aku ngan dye hanya kawan biase..

memang tak nafikan yang aku masih sayangkan dye sebab kami bercerai dulu pun bukan kerana kerelaan kami..
kami berpisah.. hanya kami je yang tahu kenapa..

sedang gembira berborak, tetibe je dye menanyakan sesuatu yang tak boleh aku jawab..
'awak taknak ade boyfren ke ?'..
ffuuhh ! soalan ni cukup berat untuk aku..

dengan selamba aku pun jawab.. "takde sape nak jadi boyfren saya"..
hahahahaha... bile di fikir alek, sangat kelakar pulak bile dah jawab macam tu..
wat mase sekarang ni hanya tu je yang mampu aku jawab..

dye seolah2 tidak menerima ape yang aku jawab tu..
tapi aku cube untuk explain pada dye agar dye faham keadaan aku..

terima kasih awak sebab gembirakan saya walaupun bukan tiap2 hari awak bersama saya..
saya hargai sume tu !