BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, September 15, 2011

betul ke awak ?

betul ke awak menyesal bile kite berpisah 4 bulan yang lepas ?

saya bukan taknak percaya tapi saya harus tak percaya kata2 awak tu..

saya taknak terjerat dengan ayat2 manis seorang lelaki kepada lawan nye seorang perempuan..
sangat takut !

saya tak nafikan yang saya memang masih sayangkan awak..
dan saya masih tak boleh lupekan awak sampai sekarang..
kadang2 semua memori awak muncul dalam ingatan saya..
kenapa ?

walaupun saya cuba untuk menggantikan awak.. tapi dye tak seperti awak..
saya cube untuk jadikan dye seperti awak tapi tak boleh..

saya ingin berubah tapi dye tak dapat menerima perubahan saya..
saya sangat mengharapkan ade yang menerima saya seadanya..

saya tak cukup kuat untuk buang awak dari hidup saya walaupun saya tahu tak mungkin untuk saya kembalikan semula kenangan kite..
tapi percayalah awak.. awak yang terakhir untuk saya !

terima kasih !!