BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, September 8, 2011

=(

tibe2 teringat pada dye yang pernah aku sayang sangat2 dalam hidup aku dulu..

sampai sekarang aku masih belum boleh lupakan dye..

dalam kesenangan mengEDIT gambar, terkeluar pulak lagu favourite aku semasa bersama dengan nye..
sangat sedey !!

mungkin memang dah tertulis tiada jodoh antara aku ngan dye..
memang ade hikmah kenapa aku suka lagu tu sewaktu bersama ngan dye..

SAAT TERAKHIR aku ngan dye.. memang kami nampak bahagia tapi akhirnya bertukar duka..
ade silap yang tak dapat aku ketahui kenapa hubungan aku harus berakhir begitu..

awak..
maafkan saya sebab saya masih ingat kat awak lagi..
sangat susah untuk saya lupakan awak..
kenangan awak akan saya simpan..
thanks a lot..