BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Monday, February 20, 2012

kau !

dengan segala harapan yang di beri, aku betul2 mengharapkan keajaiban itu akan berlaku dalam hidup..

tapi bile difikirkan semula, dengan keadaan aku yang macam ni,, mungkin ke akan jadi semua tu ?

sedang menanti sesuatu yang aku harapkan dari kau yang sedang aku kasihi sekarang..
aku tak mintak lebih dari ape yang bule kau berikan kelak..
tolong bagi aku jawapan secepatnye,,
jangan wat aku ase tersiksa macam ni..

andai kata kau memang tak serius, jangan bagi aku sikitpun harapan yang menggunung tu..
cukup untuk aku dah pernah kecewa dulu, dan jangan pulak kau kecewakan aku kali ni..
tak sanggup ase nye nak tahan ase tu lagi !

aku tak memakse tapi aku cume mahu jawapan dari kau je..
tu pun sudah memadai bagi aku !