BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, February 23, 2012

kesilapan..

alangkah baiknya kalau aku tak terima lamaran kau kan ?

memang silap aku kali ni.. ntah kenapa tanpe berfikir panjang aku accept..
akhirnya aku yang tak dapat pape..

tapi aku tetap bersabar menerima ape jua yang datang pada aku..
mujur ade orang yang sanggup mendengar keluhan ase ati aku ni
mungkin ade hikmah kenapa perkara ni bule jadi..

takpela.. ape yang jadi tu aku akan wat sebagai pengajaran untuk aku..
lepas ni aku akan berfikir dulu sebelum bertindak !
haha..

pape pun, aku tak menyesal ngan ape yang berlaku..
aku redha dan aku tak pun salahkan takdir..
antara kau ngan aku sekarang ni dah takde pape..
kau jangan cari aku lagi oke ?

~please go away from me and dont come back again. !