BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, February 16, 2012

oh bagus la !

hmm alhamdulillah akhirnya ade jugak orang yang dapat jage awak sebagai pengganti saya..

syukur awak dah dapat ape yang awak hajatkan selama ni..

saya mengaku saya tak bule nak hidup ngan care awak, saya tak dapat nak ikut semua rentak awak..
saya harap dye dapat wat awak gembira dan jaga awak tuk selamanya..
walaupun awak tak beritahu saya awak dah bersama dye tapi saya tetap akan doakan yang terbaik untuk awak..

saya bersalah sebab tak dapat balas cinta awak pada saya walaupun saya tahu awak benar2 ikhlas ngan saya..
tapi takpela.. mungkin memang ini takdir kita.. tak dapat bersama !

ape yang awak pernah cakap pada saya, sume tu akan saya lupekan kelak..
saya hargai segala perasaan yang pernah awak timbulkan untuk saya..
terima kasih !

untuk pengetahuan awak, saya pun sedang menjalani proses perkenalan ngan seseorang..
saya sedang bahagia..
saya akan cuba lenyapkan ape yang pernah berlaku antara kita..
~~