BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, March 13, 2012

benar @ tak ?

kenapa ek aku ase yang kau tak sayang aku?

kenapa aku je yang sayang kat kau ?

aku tahu la yang aku tak bule pakse kau tapi aku cume nak kau jujur je ngan aku..
aku taknak aku yang menaruh hati pada kau sedangkan kau tak anggap pape pun..
aku taknak macam tu !

bile kau kata kau sayang, aku tak tahu samada aku nak percaya atau tak..
selama aku berkawan ngan kau, kau tak pernah siyes ngan aku..
banyak gurauan je pada kau untuk aku..
tapi bile aku sebut pasal dye, kau tak bule terima..
aku keliru ngan sikap kau !

mungkin aku je yang berperasaan pada kau kan ?
takpe la..
aku tak kisah..
aku bule terima andai perasaan kau memang tak wujud..
AKU SAYANG KAU !
melainkan kau jadi milik orang lain..