BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, March 8, 2012

rasa !

hmm sekali lagi aku dihantui oleh perkara2 yang membolehkan aku berfikiran negatif saat ni..

ntah la.. tak tahu sama ada nak percaya atau tak ngan keadaan tu
aku terlalu berharap ape yang diajatkan tercapai..
tapi macam aku je yang melebih2 !

aku taknak benci kau sebab aku dah sayang kau
tapi bile aku dapat info buruk tentang kau, aku jadi serba salah ngan perasaan aku sendiri..
kenapa ek ?

kalau kau betul2 siyes ngan aku kenapa kau mesti wat aku macam ni ?
kau tahu tak sakit nya ati aku sekarang ni..
bukan aku tak percaya kau..
tapi kau sendiri yang wat kan aku sangsi pada kau..
aku perlukan jawapan !

tolong jangan siksa hidup aku macam ni..
aku sangat perlukan kau giler !
aku tahu aku tak sebaik mana yang kau inginkan, tapi aku akan cuba jadi yang baik tu tuk kau !
sumpah..
AKU SAYANG KAU !