BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Monday, March 5, 2012

semoga menjadi kenyataan

sedang menanti saat bahagia yang akan datang tak lama lagi.. aku harap ape yang kau katakan tu adalah benar..

aku taknak kau tipu aku..
aku betul2 perlukan kau dalam hidup aku sekarang ni..
yang boleh jaga aku, didik aku, bimbing aku sampai bile2..

aku sayang kau sangat2..
aku nak kau jadi pelindung aku nanti..
tak kira susah atau senang..
aku tetap akan bersama kau selamanya andai jodoh kita panjang..
dalam ati aku hanya ade kau je..
sumpah !
memang takde yang lain..

INSYAALLAH..
aku akan lakukan ape yang kau suruh..
aku akan usaha !
selagi kau ade ngan aku, semua ni akan seperti biase..

btw, thanks sebab bule terima aku dalam hidup kau..
aku takkan sia2kan hubungan yang kau cipta untuk aku ni..
sayang kau !