BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Friday, April 15, 2011

BERCUTI..

nak cite pasal entry hari ini.. BBEERRCCUUTTII !!


hahahaha... bercuti ? bukan nak pegi mane2 pun.. juz nak alek kampung je.. seronoknye..
dah lame tak alek kampung.. kali ni alek kampung mesti best..

nak tahu sebab ape ??
sebab alek kampung nanti naik kereta api.. hahahaha...

yang sebenarnye.. dah 21 tahun aku hidup ni.. baru ni la aku naik kereta api tau..
sangat teruja kan ?? haha

lalalalalala... kepada yang dah pernah naik tu.. jangan la ketawakan aku ea..
jangan cakap aku ni jakun or ketinggalan zaman.. hehehhee...

bukan tak nak naik.. tapi cume tak berkesempatan nak naik je..
esok la peluang nye.. huhu

dengan teruja nya,, aku mengatakan yang aku TAK SABAR NAK ALEK KAMPUNG dengan menaiki KERETA API..
hahaha !!