BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, April 7, 2011

macam-macam !

macam-macam dugaan yang aku lalui sepanjang percintaan aku ngan raffi.. kadang-kadang ape yang berlaku atas kesilapan aku sendiri dan ade juga datang dari dye..


tak tahu nak salah kan sape ?? antara aku ngan dye tak tahu sape yang banyak wat salah ??.. memang tak nafikan yang aku memang kadang2 susah nak percaya kan dye tapi tak semestinya aku tak percaya kan dye langsung...

dye yang tak nak terus-terang ngan aku.. susah sangat ke nak wat semua tu ?? aku tak mintak banyak, cume sekadar jujur pada aku tu pun dah cukup bagi aku..

aku dah cuba memahami dye sepertimana yang dye nak.. tapi dye seolah2 macam tak faham semua tu.. bile aku tak layan, nanti kate aku yang tak nak faham dye.. tapi dye yang pakse aku wat macam tu..

salah ke kalau aku cakap benda yang benar ?? semua tu kenyataan.. ape yang dye wat tu dah nampak depan mata tu pun tak nak mengaku lagi ke..??

dah la.. cukup.. !! jangan tipu aku lagi boleh tak ?? cube faham ape yang aku nak dari kau dan jangan nak salahkan aku je dalam hal ni... aku tak nak berakhir macam tu je oke ?? !!