BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Monday, April 11, 2011

MOHD RAFFI BIN ABDUL LATIFF


tajuk entry kali ni nak cerita pasal chenta aku... bukan nak menunujuk, sekadar cerita saje2 je..


tak sangke sebenarnye dalam diam, dah 5 bulan aku bersama dye.. sangat tak sedar begitu jauh perhubungan kami..
bukan ape, tak pernah aku kapel ngan bekas skandal sejauh ni.. hahaha.. ( menggedix )

macam tak percaya je... tapi sejauh ni jugak, banyak rintangan yang aku lalui..
perasaan cemburu, syak wasangka, sakit hati.. macam2 lagi la..
tapi aku cube tuk pertahankan hubungan ni, jangan sampai berakhir macam tu je..

aku cube bagi kelonggaran pada b.. tak nak terlalu mengongkong b sangat... sebab aku tahu b tak kan kianat pada aku..
aku percaya pada b walaupun kadang2 aku sangsi ngan kejujuran b pada aku..

memang tak nafikan, aku terlalu cemburu sampai tak boleh tengok b kontek ngan mane2 gurl sekalipun.. tapi aku tahu batas2 aku untuk menyekat kebebasan b..

b kate... aku jangan fikir sangat yang bukan2 pasal dye.. b tetap sayang aku dan perasaan tu akan kekal selamanya.. tak kan ade yang lain..
syukur la kalo tu yang sebenarnye..

thanks b sebab ade untuk aku sampai hari ini.. b sentiasa sabar ngan aku walaupun aku banyak wat perangai..
semoga kita bahagia ke akhirnye..

p/s to B : saya lakukan semua tuk awak dan untuk kebaikan kita.. saya harap awak terima saya seadanye.. tak kira walau ape pun jadi, awak tetap di hati saya.. luv u !!