BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, March 1, 2011

akhirnya !!

tajuk arini.. AKHIRNYA !! hahaha.. memang akhirnya dapat jugak jumpe bofie tersayang sabtu ni.. tapi sebelum dapat jumpe tu, macam2 yang aku lalui..


tak jadi jumpe la, gaduh ngan dye la, saket ati, sedih,,, macam2 yang jadi.. tapi aku sabar jugak sebab tak nak terlalu ikut perasaan.. sangat2 gembira waktu sekarang ni..

agak sedih jugak bile ingat pasal hal semalam tu.. macam ni.. aku kol dye tak angkat, mesej tak balas.. tension.. then bile tanye cakap "ngah bawak motor sebab tu tak angkat tepun".. bleh terima lagi la kan.. bile tanye knp tak balas mesej, dye tak jawab pun.. then terus je cakap macam ni " letak la tepun tu..", "kenapa tak letak??" ...

pergh, rase macam nak meletup telinga ni bile dye cakap macam tu.. saket sangat ati... aku pun ape lagi membebel la ngan dye.. taip mesej panjang2.. bia padan muka dye tu..

hmm las2 tahu pulak dye nak pujuk aku alek.. says " minta maaf, tak sengaja wat macam tu ".. nasib baik minta maaf cepat kalo tak jangan harap nak terima..

finally, dye says yang dye turun jb, nak amik ati aku semula sebab dye dah saketkan ati aku.. then, aku terima and cakap thanks sebab faham ape yang aku nak..

so, wat mase sekarang ni sedang cuba untuk berbaik sampai ari perjumpaan kami nanti..