BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, March 10, 2011

sedih + nangis !!

tajuk entry ni mengingatkan aku pasal peristiwa semalam antara aku ngan B.. tak sangka semua ni akan jadi.. mule2 tu oke je.. dah lame2 jadi macam tu plak..


mule nye macam ni.. macam biase aku kejut B bangun tido.. mesej tak balas then aku kol la dye.. ingat taknak angkat jugak.. rupenye angkat plak..

aku pun cakap la kat dye,,, "B, bangun.. dah kul bape ni !! " mule dye relax lagi.. oke , B dah bangun ni.. then aku saje je la.. cakap lagi benda yang sama.. B,, bangun..

tanpe di duga.. dye boleh BODOH kan aku.. pergh,, mase tu ase macam nak pecah otak ni bile B cakap macam tu.. geram sangat2 !! aku terus letak fon..

dalam beberape jam kemudian.. B mesej says sory.. aku tak layan pun.. lantak dye la !! g MAM.. dah geram sangat ngan dye.. bape minit pastu, B kol plak.. aku bia je, tak angkat pun..

ati dah saket sangat2 ni.. tepat 2 jam, B kol lagi.. aku tak jawab.. bia kan je lagi.. then B mesej says sory lagi, tak sengaja cakap macam tu..
taknak terima dan memang tak boleh terima pun.. so, perang pun bermula.. !!

mesej, mesej, mesej dan mesej.. permulaannye masih oke lagi, boleh tahan.. tapi dah lame2 tu tak tahan sebab makin menyakitkan hati.. dah tak tahu nak wat ape.. terus cakap yang bukan2 sampai B pun takut ngan keputusan yang aku wat..

says sory banyak kali, then baru aku terima maaf tu..

nasib baik tak berlarutan perang tu.. alhamdulillah !! kami masih boleh bertahan lagi walaupun kami sering bertengkar.. !!