BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Wednesday, March 2, 2011

none !!

tak tahu la macam mane ni ek.. b dah mule keje arini.. tapi bagus jugak b dah keje, ade la wet sikit dye tu.. hmm pasal nak jumpe b ari sabtu ni takde masalah sebab b cakap dye cuti..


hmm sebenarnya rase macam malas pulak nak jumpe b.. tak tahu la kenapa ek.. bukan sebab gaduh ngan dye tapi sebab lain.. aku sendiri pun tak tahu sebab ape aku macam dah hilang rase nak jumpe dye.. huhu

maafkan ayg, b.. ayg pun tak tahu kenapa ayg boleh rase macam tu.. tapi ayg akan elakkan semua tu ye.. jangan risau, ni bukan sebab b.. ni semua sebab ayg yang giler.. ntah kenapa tibe2 boleh fikir yang macam tu pulak..

SENGAL !! apsal la boleh jadi macam ni.. dah giler ke ape?? ko yang beria mule2, pastu ko yang musnahkan semuanye.. ishhhh !! macam tak percaya pulak boleh jadi macam ni..

ape sebenarnye yang aku fikirkan ni ye ?? rase berat dalam hati ni.. aku pun tak tahu kenapa dan ape sebabnya.. wahai hati. tolong !! jangan musnahkan ape yang telah aku plan selama ni..

elakkan aku dari pape rintangan lepas ni.. harap berjalan seperti ape yang dirancangkan.. !!