BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, March 22, 2011

masa !!

mengikut pada tajuk entry arini.. masa !! ye,, mase aku tinggal bape tahun je lagi.. hehehe..

mase tuk enjoy,, mase tuk sempurnakan diri.,,, sume tu harus dilaksanakan mulai sekarang..

harap dapat laksanakan sepenuhnya..
rase takut jugak bile fikirkan pasal mase yang akan datang nanti..

tapi takpe la... yang penting aku dah ready ngan sume tu..
ape yang aku hajatkan harap dapat ditunaikan..

kepada B..
mase kita akan berakhir tak lame lagi oke ??
saya taknak awak pertikaikan perasaan saya pada awak sekarang ni..

bukan niat untuk menakutkan... tapi sekadar untuk mengingatkan..
peluang untuk kita tak banyak yang ade..
saya harap awak tetap bersama saya..

saya sentiasa harapkan kebahagiaan ngan awak..
walaupun pertemuan.. jodoh,, ajal,, maut terletak di tangan NYA..

thanks a lot atas ape yang awak dah lakukan sepanjang perkenalan kita..