BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, March 29, 2011

kami !!


cerita pasal kami..

sampai arini, hubungan kami dah masuk 4 bulan 2 minggu dan 6 hari..

sebenarnya aku pun tak sangka hubungan aku ngan dye boleh bertahan lame walaupun pada mulenye kami cume sekadar ' SKANDAL ' semata-mata..
bukan ape, cume tak percaya je..

banyak rintangan yang kami lalui sepanjang perhubungan kami ni..
biase la kan, adat bercinta..
tipu la kalau aku kata aku tak pernah gaduh ngan dye..

tapi benda yang paling aku tak boleh lupekan ialah mase aku ditinggalkan sementara olehnye..
mase tu kami tak fikir panjang..
dua2 dah fikir yang kami boleh hidup tanpe diri masing2..
rupanya TAK..

tu lah dugaan paling besar yang aku terima dari dye..
syukur...
dye masih perlukan aku sampai sekarang..

thanks sayang sebab beri saya peluang untuk hidup dalam diri awak..
saya akan menjaga hubungan ini sehingga ke akhirnya andai jodoh kita panjang..
insyallah..