BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, May 12, 2011

about him & him

tak sangke dah 6 bulan aku ngan b.. pejam celik, pejam celik.. dah lame jugak kami kapel..

macam tak percaya je..

sebenarnye nak cite pasal sebelum aku kenal b.. aku pernah kapel ngan sorang mamat ni..
selama aku kenal ngan mamat ni, dye baik tak pernah kongkong aku dalam perhubungan..
tapi aku sangat tak tahan ngan perangai dye, tu je..

nak cite lebih2 tak baik mengaibkan orang..
bia la hanya aku je yang tahu macam mane diri dye yang sebenar,,

selama perhubungan aku ngan mamat ni, aku pernah terfikir tuk cari skandal lain sebab mamat ni kurang beri perhatian sangat pada aku..
maklumlah kan, budak kecik mane faham perasaan orang..

agaknye tuhan makbulkan pemikiran aku tu..
akhirnya aku berkenalan ngan b..
mulenye sekadar kawan je, tapi lame kelamaan aku rase aku diutamakan..
dan akhirnye aku terima b untuk jadi raja dalam hidup aku tanpa memutuskan hubungan ngan mamat tu..

sekarang.. aku tak perlu wat macam tu pada b.. sebab aku dapat rase kan yang b tak macam mamat yang sebelum nye ni..
hmm pape pun.. aku harap hubungan aku tak seperti yang aku lalui bersama mamat tu..