BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, May 3, 2011

pape je !!

ntah la.. kali ni tak tahu nak tulis ape.. saje je suke2 kot..


arini aku siapkan final report praktikal.. penat giler !! dari pagi sampai petang menghadap lappy je, nak terkeluar biji mate ni ase nye..
sangat2 penat..

sambil wat report, alang2 tu msz ngan b jgak.. macam biase la...
al-maklum lah kan dah lama tak jumpe b, indu ase nye nak jumpe tapi tak tahu bile.. hehe

dah penat wat report, online fesbuk plak.. hehe.. takde yang baru pun kat fesbuk ni..
no frens request, no application request and no no no.. !!
hahahaha...

dah online fesbuk ni, mesti lah chating kan..
tak chat ngan sape2 pun.. cme chat ngan abg2 ngan kakak mase praktikal dulu..
indu kat diorang.. ase macam nak ulang alek je sume nye..
hihihi..

sekarang ni, aku tak wat pape pun.. duk kat umah, jage anak2 buah dan wat la pape keje yang patut..
sebagai rutin harian aku kat umah ni..

nak cite pasal aku ngan b.. hmm takde pape pun yang baru...
macam biase la.. ade pasang dan surut nye..
kalo satu ari aku tak gaduh ngan b memang tak sah pun..
ade je yang tak kena.. ade datang nye dari aku, tapi ade juga datang nye dari b..
macam tu la kisah kami..

kadang2 tu ase macam aku ngan b tak sehaluan.. tapi tak boleh jugak nak cakap macam tu..
hmm ntah la.. aku pun tak tahu nak cakap macam mane ek..
redha je la.. aku terima ape yang datang nanti ngan ati yang terbuka..
doakan kebahagiaan aku ye..

harap ape yang aku jalani selame ni akan berjalan ngan lancar dan selamat..
thanks kepada mereka yang menyokong aku..