BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Saturday, May 28, 2011

maafkan saya !

ngan tajuk entry yang ade ni.. aku benar2 nak minta maaf pada b sebab aku telah merahsiakan hubungan aku ngan mamat ni..

oopppsss !!.. oke, jangan salah sangke ngan "hubungan" tu ye !
aku just frens aje ngan dye, tak lebih dari tu..

nak tahu pasal mamat ni..
hmm dye frens aku dan jgak member skul kawan aku mase kat kolej dulu..
aku tahu pun sebab mamat ni yang gtahu aku sape dye..

aku oke je..
mule2 aku just chat je ngan dye dalam fb..
macam biase, just frens only !

dah lame2 tu loose kontek jugak.. mungkin mamat ni bz agaknye..
its oke la pada aku..

then, 2 minggu yang lepas mamat tu chat aku lagi.. kami macam biase la..
borak2 kosong je..
dah lame borak, he said he got work to do then he gave me his fon no !..
omg !! aku tak mintak tapi aku save aje la sebagai tande sahabat..

hehe.. sehari lepas tu aku try send msz kat mamat tu tande aku menerima pemberian dye..
mamat tu pun accept jugak.. then kami bermesetan sampai sekarang tanpe pengetahuan b..

aku takde keberanian untuk gtahu b perkara ni so aku amik keputusan untuk berdiam diri saje..
i'm sorry dear !!