BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Friday, May 20, 2011

no title

dah lame dah aku duk umah ni.. tak tahu bile nak cari keje.. bile pk2 alek susah jugak takde lesen kan ??

nak gerak g mane2 pun terbatas.. nak cari keje apatah lagi kan..

hmm.. kadang2 tu terfikir jugak nak g amik lesen tapi fulus takde..
nak harapkan abah.. kesian orang tua tu..
sekarang ni dah la tak keje.. macam2 dye nak kene tanggung..

ade abang pun, tak boleh harap..
sekarang ni duk kat umah je.. bukan tahu nak cari keje..
aku sendiri pun dah bosan tengok dye macam tu, apatah lagi mak ngan abah..
lagi lah tension orang tua tu..

bukan nak buruk kan abang sendiri tapi dah sakit hati sangat tengok dye asyik duk kat umah je..
dah tolong cari kan keje pun dye taknak..
nak keje yang macam mane lagi ntah agaknye..

aku nak cakap lebih pun tak boleh..
hmm ntah la..

pasal kisah hidup aku.. takde yang menarik sangat kan..
macam biase la..
duk umah tolong mak jage anak2 buah yang ade tu..
wat sementara ni macam ni je la keje harian aku..
kalo ade rezeki, aku keje la nanti ye..

nak masuk cite lain..
sometimes aku teringat kat ex aku..
bile dengar lagu fav dye, mule la aku teringat kat dye..
iissshhhhh !!..
kenapa la aku ni ??

sowi sayang sebab teringat kat dye..
bukan sengaja..
tapi yang selalu saya fikir kan hanya awak, awak dan awak sahaja...
percaya lah !

hmm dah takde ape nak tulis lagi ni..
kalo ade, aku up to date lagi ye !!
da~~