BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, May 31, 2011

entah lah !!

hmm macam mane nak cakap ek.. !

aku tak tahu nak luahkan macam mane kat cini.. nak kongsi ngan sape pun aku tak tahu sape yang sudi berkongsi cerita aku ni..
so.. aku amik keputusan tuk cite kat dalam blog ni je la..

ikut pada tajuk entry ni kan.. aku sebenarnye tak tahu nak cakap tentang hubungan aku sekarang..
kitorang dah semakin renggang.. jarang kol and jarang mesej..
kalo ade pun 2-3 mesej je..

hmm ntah la.. tak tahu ek nak cakap.. mungkin sebab kitorang dah jarang luangkan mase bersama agaknye..
nak salahkan sape dalam hal ni ?
aku dah cube tuk teruskan hubungan ni..

sekarang ni aku hanya mampu tuk berdiam diri je, taknak cakap lebih..
mungkin silap dari aku dan mungkin jugak silap dari dye atau mungkin silap dari kami berdua..
hanya tuhan je yang tahu segalanya.. =(

semoga ape yang kami hajatkan akan tercapai hendaknye..
=)