BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Saturday, May 7, 2011

something happen..

ape yang nak di cerita ngan tajuk entry arini ye ??

ntahla.. nak cakap lebih, takut terjadi pulak nanti..

hmm.. bukan ape.. aritu lagi sekali aku bertengkar ngan b..
tak tahu la.. mungkin ade sikit salah faham di situ..

cite nye macam ni.. sms b macam biase la.. kebetulan mase tu aku ngah online fb.. then gtahu la dye yang aku ngah online..
pada mulenye b oke je, tak kisah pun.. tibe2 b tanya soalan ni..
" mesti ramai kawan kan kat fb tu ? ".. sebenarnya dah banyak kali b tanya soalan ni, tapi takpe aku jawab jugak ape yang b tanya tu..
then, b tanye lagi..
"mesti ramai yang tersangkut kan ? ", aku jawab la.. " mesti la ramai, tapi tak layan pun.. kalo ade pun kawan je ".. aku jawab seperti biase..

hmm aku berterusan jawab soalan yang b tanya.. las2 ade soalan b yang wat kan aku tersentap..

" mule2 kawan, lame2 cinte kan ? macam mane b kenal ayg dulu, macam tu la ayg akan wat.. b tahu ati ayg cepat terima cinte, b taknak ape yang berlaku dulu, akan terjadi lagi ".. jawapan ni la yang wat aku ase sedih sangat..

tanpe fikir panjang, aku jawab la ape yang patut kan.. jawapan aku tu sampai 3 page.. giler la !!..
ase tak puas ati tu ade jugak tapi takpe la.. mungkin betul ape yang b cakap tu... aku terima..

lame2 b mengalah jugak.. aku tak salahkan b pun dalam hal ni.. mungkin ape yang b cakap tu untuk peringatan aku..
thanks syg sebab bagi jawapan macam tu..

ape yang dah aku lalui sekarang ni sangat bermakne dalam diri aku..
sepanjang perkenalan ngan b, aku takde ase nak kenal ngan mane2 laki pun.. aku pun tak tahu kenapa aku berperasaan begitu..

syukurlah.. perkenalan kami pun dah nak hampir 6 bulan..
walaupun banyak dugaan tapi kami tetap tempuhi jugak..
THANKS..