BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Monday, December 6, 2010

aarrgghhh.. kenapa ??

ishh.. kenapa la kau contact aku lagi..?? kau nak ape lagi ha..?? dah lah.. lupekan je la aku kat sini.. kita dah takde pape lagi.. tolong jangan cari aku..


semalam.. Muhammad Hafiz a.k.a EX aku, hubungi aku lagi.. tapi kali ni dye gune no lain sebab dye tahu aku takkan angkat kol kalo dye gune no dye sendiri.. ishh !! sengal betul la.. kenapa la aku angkat kol tu..

terkejut bile dengar suare dye.. aduyai.. sebenarnye memang rindu nak dengar suara tu setelah kian lame tak dengar.. tapi aku tak nak dengar sebab boleh luka kan ati aku.. aarrgghhh !!

dalam panggilan tu.. dye cakap nak jumpe aku.. apehal ?? tak tahu la nak jumpe kat mane kan tapi yang penting jangan harap aku nak jumpe kau.. buang mase aku je.. ingat aku nak sangat ke jumpe dye.. cukup la.. aku dah takde kaitan lagi ngan kau... walaupun aku masih rasa bersalah lagi pada kau tapi aku tetap ngan keputusan aku yang aku takkan berpatah balik pada kau..

demi menjaga hati MOHD RAFFI, aku berterus terang ngan ddy.. aku gtahu sume pada ddy ape sebenarnye yang 'kau' nak.. nasib baik ddy tak marah.. ddy cakap " jangan jumpe 'kau' " so aku pun memang tak nak jumpe 'kau'..

so ngan ini aku menyatakan 'kau' bukan pilihan aku.. lupekan sumenye dan kau bina lah hidup baru kau kat sane.. jangan ganggu kehidupan aku kat sini lagi ye.. TOLONG la.. !!