BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Thursday, December 2, 2010

apa itu sayang? apa itu cinta?

aku tak faham apa itu makne sayang dan apa itu makne cinta walaupun dah banyak kali aku melalui frasa tersebut.. mungkin aku tak dapat memahami lagi ape sume tu..


kenapa kita boleh jatuh cinta? dan kenapa kita boleh jatuh sayang pada seseorang?? kenapa nudah untuk kita lafaz sayang dan cinta pada orang yang berkenaan sedangkan kita tidak memahaminya..?? apa mungkin kita harus mendalaminya sendiri??

kadang2 aku terfikir apakah sayang dan cinta itu akan kekal selamanya andai kita tahu makna dan faham frasa nya.. aku ingin mencari sebab dan punca frasa ini berlaku.. sampai sekarang aku belum menemui jawapan bagi soalan ini.. memang betul2 sukar difahami..

SAYANG??

CINTA??

apakah maksud yang sebenarnye..