BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Wednesday, December 8, 2010

tiada gambaran ..

kali ni nak cakap yang aku dah gtahu mak pasal aku pernah tido umah "MUHAMMAD HAFIZ" a.k.a ex aku la.. tak tahu la sama ada tindakan aku gtahu pada mak tu betul ke tak.. tapi aku rasa betul ape yang aku wat tu sebab daripada aku simpan baik aku gtahu je.. lambat laun mak akan tahu jugak pasal hal ni..


mak terkejut bila dengar pasal hal tu.. mak cakap " mak tak suka ko g umah budak tu.. watpe ko g sane?? tak perlu pun ko g sana.. dye bukan sape2 pun pada ko.. baru kawan je. dah datang2 umah.. hmm.. dah la pegi tanpa pengetahuan mak.. ishh memang mak tak suke la ko wat macam tu ".. aku dah sedia dah ngan ape yang mak nak cakap tu.. kena la terima je sebab dah 'terlanjur' kan so redha je la..

maaf mak.. bukan niat nak wat macam tu.. aku ingat dye la yang akan jaga aku sampai akhir kelak upenye tak, mak.. aku ngaku memang salah aku dan aku akan elakkan dari aku wat perkara ni lagi.. ni pengajaran pada aku.. sekali lagi aku minta maaf..

aku lega sebab mak tak marah giler2 punye.. kalo mak dah marah giler2, ish aku pun tak tahu la nak cakap macam mane.. menangis agaknye.. huhuhu.. terima kasih mak sebab dah banyak memahami perangai anak mak ni..