BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Sunday, December 12, 2010

penat tapi best..

sungguh penat semalam dan termasuklah hari ini..kenapa?? sebab aku gi anta abg sedara aku gi nikah kat sri saujana.. fuhh,,!! memang meriah hari sabtu tu.. tak mcm byk pulak kereta yang mengiringi pengantin masa tu.. kalo tak silap aku dalam 5 buah kereta.. banyak kan?? al-maklumlah semangat punye pasal.. hehehehe..

sampai je kat sane, tok imam dah tunggu kat dalam umah pengantin perempuan (kak gee).. pihak lelaki pun bawa lah masuk barang2 hantaran dan kami sume duduk la sambil menunggu bermulanya majlis akad nikah tu..

lama la jugak tunggu, akhirnya majlis bermula dan sesi berakad nikah pun bermula.. dengan keadaan yang berdebar2, abg atek melaksanakan 2 kali lafaz kerana kegugupan.. hehehehe.. biasela tu.. gementar la katakan.. selamat diijabkabulkan kepada pasangan pengantin HAJIRAH BT TUKIMAN & SAIFUL AZMAN B RAHIM.. alhamdulillah..

ahad menjelma, kami menghantar pula mempelai ke jinjang pelamin, bersanding la.. best sangat2.. sama padan, memang cantik..

SELAMAT PENGANTIN BARU

aku selitkan satu gambar mereka.. kalo nak lebih, datang jumpe aku.. hahahaha..

bubye !!