BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Wednesday, December 15, 2010

single ke ??

single ??.. owh ini bukan saya.. saya memang single tapi bukan single kerana tiada kekasih.. saya single kerana ditinggal kekasih untuk seketika.. hmm,, kenapa ye?? sebab dye pergi mencari kehidupan yang lebih sempurna dan lebih berharta..


saya redha dengan pemergiannye masa sekarang ni.. saya memang menginginkan sesuatu yang luar biasa dari dye.. harap2 sume tu menjadi hendaknya.. saya merelakan pemergiannye kerana saya tahu dye lebih berhak menentukan jalan hidupnya sendiri..

saya melepaskannye kerana saya memahami keadaannye.. saya tak mungkin menyekatnya untuk kepentingan sendiri.. saya sedar saya harus membenarkannye pergi walau ape yang jadi sekalipun..

bukan dye tak pulang.. ye,, dye akan pulang dalam beberapa hari ni.. saya mengharapkan kepulangannya membawa kebahagiaan pada saya hendaknye.. saya amat meriduinya dan akan tetap merinduinya selalu walau dimana pun dye berada.. saya sentiasa mendoakan keselamatan serta kesihatannye..

" DOUBLE BUT NOW SINGLE "

kepada MOHD RAFFI BIN ABDUL LATIFF,,
saya sentiasa :
1. ingat awak
2. sayang awak
3. rindu awak
tapi yang penting sekali :
4. cinta awak

thanks sebab beri kebahagiaan pada saya selama ni..