BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Tuesday, December 21, 2010

tiada tajuk..

sampai bila aku boleh bertahan ngan keadaan yang macam ni?? rasa macam dah tak sanggup lagi tapi aku kena teruskan juga sebab ni untuk kebaikan aku dan dye.. rasa macam nak lari dari kenyataan yang ada tapi tak boleh.. aku kena terima juga kenyataan tu..


sukar untuk aku menghubungi dye saat ini.. aku hanya sekadar menunggu dan terus menunggu dihubungi.. kadang2 terfikir juga dalam otak.. adakah dye tetap setia ngan aku sebagaimana aku setia ngan dye hingga ke saat ini??..

mungkin harapan pada dye terlalu tinggi dan menyebabkan aku merasa sangsi ngan dye.. memang ingin jauhkan perasaan sangsi tu tapi tak boleh.. bukan tak percaya tapi cume belum mendapat kepastian yang kukuh dalam diri.. aku yang terima dye dalam hidup aku dan akan aku terima apa adanya..