BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

peNGikut

Saturday, December 4, 2010

penatnye.. !!

penatnye.............. tu je perasaan yang dapat digambarkan sekarang ni sebab memang penat.. aku baru je alek dari batu pahat kerana jemputan perkahwinan lecturer aku, miss Dyana.. pergh, grand giler majlis dye.. memang best la tapi cuaca tak begitu baik sangat.. ujan renyai2.. tapi tak kisah lah yang penting dapat jumpe miss yang cantik tu.. memang CANTIK sangat2..


aku jumpe jugak miss Aza, miss Rai, miss Ima and miss Mimi.. tak lupe juge pada mdm Aidahani.. hahahaha.. bukan diorang je yang aku jumpe.. ade lg ni.. aku jumpe sir Hanis tanpe isterinya (hehe), sir Azahari, sir Sham (juge tanpe keluarganye) dan ade satu lagi sir tapi aku tak berapa nak ingat la name sir tu (lalalala)... ramainye lec aku jumpe.. nasib baik tak sume lec.. kalo tak, tak tahu lah nak kate ape kan.. haha

cukup indah, cukup cantik, memang meriah.. kaler UNGU PUTIH campur MERAH JAMBU sikit.. memang sempoi.. tak rugi aku datang tadi..

pada miss.. aku doakan semoga kekal hingga ke akhirnya.. semoga sabar dan tabah menempuhi alam rumahtangga..

PEACE =)